شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×

تازه ها

حقایق امامت را به مردم بگویید که حق جویان هیچ گاه از حق رویگران نخواهند بود پیش همایش کنگره بین المللی علامه میرحامد حسین در لبنان برگزار می شود کل نظام جمهوری اسلامی ایران اعم از حوزه ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش، به تلاش علمی و آموزشی و پژوهشی و فرهنگی بنیاد بین المللی امامت نیاز جدی و مبرم دارند. همکاری دبیرخانه کنگره بین المللی بزرگداشت علامه میرحامد حسین با عتبه مقدسه عباسیه در انتشار نخستین ترجمه عربی کامل عبقات الانوار دیدار نماینده آیت الله العظمی سیستانی با مدیران و اساتید بنیاد بین المللی امامت حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران از بنیاد بین المللی امامت دیدار کردند بازدید علامه انور علی نجفی مدیر موسسه البلاغ و الکوثر پاکستان از بنیاد بین المللی امامت و نشست صمیمی با مدیران این مجموعه معرفت اساسی‌ترین شرط زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها پیش‌نشست «جایگاه فقاهت و اجتهاد در اندیشه کلامی علامه میرحامدحسین» در مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام برگزار شد حضرت معصومه (سلام الله علیها) در جمع بانوان محدثه پنجمین نشست احیاگران فرهنگ امامت  با موضوع «نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی»

بازتاب خبری افتتاحیه پژوهشکده امامت
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
شناسه : 5306
8
گزارشی از آیین افتتاحیه پژوهشکده امامت

    خبرگزاری فارس پژوهشکده امامت عصر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه افتتاح و در این مراسم از دو اثر نظام جامع موضوعات امامت و مأخذشناسی آثار امامت رونمایی شد. http://fna.ir/3d1898   خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم حجت الاسلام و المسلمین سبحانی در مراسم افتتاح پژوهشکده امامت گفت: […]

منبع : واحد اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امامت
پ
پ

 

 

خبرگزاری فارس

پژوهشکده امامت عصر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه افتتاح و در این مراسم از دو اثر نظام جامع موضوعات امامت و مأخذشناسی آثار امامت رونمایی شد.

http://fna.ir/3d1898

 

خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی در مراسم افتتاح پژوهشکده امامت گفت: با هدف حفظ میراث امامت و نوسازی این میراث امروز ۱۲۰ جلد اثر از مدرسه هندوستان احیا شده و آماده نشر و انتشار برای استفاده پژوهشگران و طلاب است.

https://www.iribnews.ir/00GJSJ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

مدیر حوزه های علمیه: رویکرد امروز ما فعال شدن در عرصه بین الملل است

گفتمان اسلام ناب و معارف اهل بیت(ع) فوق العاده خریدار دارد؛ متأسفانه ما حوزه بین الملل نیستیم و در این زمینه ضعیفیم، اما رویکرد امروز ما فعال شدن در عرصه بین الملل است و باید تمام فعالیت های حوزه پیوست بین المللی داشته باشد.

https://www.entekhab.ir/00343f

باشگاه خبرنگاران جوان

آیت‌الله علیرضا اعرافی در مراسم افتتاحیه پژوهشکده امامت که با حضور جمعی از امامت‌پژوهان برگزار شد، طی سخنانی عنوان کرد: توطئه دوران امامت امام رضا (ع)، اتفاق بی‌نظیری هم قبل و هم بعد از دوران امامت امام رضا (ع) بوده است چراکه در آن دوران پیچیده‌ترین نقشه علیه امامت در عصر مأمون رقم خورد.

https://www.yjc.ir/00ZXwM

خبرگزاری حوزه

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی؛ نظام آموزشی امامت از مرزهای ایران فراتر رفته است

https://hawzahnews.com/xcjjC

نظام جامع موضوعات امامت تدوین شده است

https://hawzahnews.com/xcjjD

آیت الله اعرافی: رویکرد بین المللی در تبیین معارف الهی نیازمند توجه به اقتضائات نگاه مخاطب جهانی است

https://hawzahnews.com/xcjkR

شفقنا

مدیر حوزه های علمیه: قم جدید در توسعه مرزهای علوم اسلامی پیشگام بوده است

https://fa.shafaqna.com/?p=1595926

معاون پژوهشکده امامت: ۱۵۰ نشریه مرتبط با امامت در حوزه شناسایی شد

https://fa.shafaqna.com/?p=1595973

گزارش تصویری: افتتاح پژوهشکده امامت

https://fa.shafaqna.com/?p=1596048

خبرگزاری رسا

آیین افتتاحیه پژوهشکده امامت حوزه علمیه با حضور اساتید و مسئولان حوزه و دانشگاه و سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی در قم برگزار شد.

 

rasanews.ir/0035c3

ایکنا

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی، رئیس بنیاد بین‌المللی امامت، ۲۹ خرداد ماه در مراسم افتتاحیه پژوهشکده امامت که در این بنیاد برگزار شد، گفت: اصل امامت از ابتدای تشیع به عنوان مدار همه معارف و علوم حقه تأسیس شده است و از آغاز بزرگان و علمای ما بر اصل امامت با پیروی از قرآن و بیانات پیامبر تأکید و آن را به تبعیت از امام رضا(ع) نظام مسلمانان و زمام دین تلقی کرده‌اند.

https://iqna.ir/00HPKX

خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا

پژوهشکده امامت طی مراسمی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در شهر قم افتتاح و در این مراسم از دو اثر نظام جامع موضوعات امامت و مأخذشناسی آثار امامت رونمایی شد.

https://fa.abna24.com/story/1374084

شبستان

پژوهشکده امامت در قم افتتاح شد/رونمایی از دو اثر نظام جامع موضوعات امامت و مأخذشناسی آثار امامت

http://shabestan.ir/detail/News/1273821

پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز

حجت الاسلام و المسلمین سبحانی در مراسم افتتاح پژوهشکده امامت گفت: با هدف حفظ میراث امامت و نوسازی این میراث امروز ۱۲۰ جلد اثر از مدرسه هندوستان احیا شده و آماده نشر و انتشار برای استفاده پژوهشگران و طلاب است.

https://www.fordu.ir/fa/news/17214/

قدس آنلاین

پژوهشکده امامت عصر امروز طی مراسمی با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌هایی علمیه در قم افتتاح و در این مراسم از دو اثر نظام جامع موضوعات امامت و مأخذشناسی آثار امامت رونمایی شد.

https://qudsonline.ir/x9xGp

پایگاه خبری تحلیلی قم فردا

آیت الله اعرافی تبیین کرد:

نقش حوزه علمیه قم در تعمیق و توسعه مرزهای علوم اسلامی

http://qomefarda.ir/43166 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.