دوشنبه, ۲۵ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 15 July , 2024 ساعت ×

تازه ها

انتشار بیش از یکصد جلد از آثار مدرسه کلامی – فقهی لکهنو  و تدوین۱۲۰ پایان نامه با موضوع امامت آغاز شد سلسله نشست‌های علمی «امامت و ولایت اهل‌بیت» از منظر مذاهب اسلامی(روز اول) برگزار شد نشست‌های علمی دهه امامت و ولایت برگزار می‌گردد نشست علمی«ضرورت تبیین اندیشه‌های سلفی‌گری ایرانی» برگزار شد حقایق امامت را به مردم بگویید که حق جویان هیچ گاه از حق رویگردان نخواهند بود پیش همایش کنگره بین المللی علامه میرحامد حسین در لبنان برگزار می شود کل نظام جمهوری اسلامی ایران اعم از حوزه ها، دانشگاه ها و آموزش و پرورش، به تلاش علمی و آموزشی و پژوهشی و فرهنگی بنیاد بین المللی امامت نیاز جدی و مبرم دارند. همکاری دبیرخانه کنگره بین المللی بزرگداشت علامه میرحامد حسین با عتبه مقدسه عباسیه در انتشار نخستین ترجمه عربی کامل عبقات الانوار دیدار نماینده آیت الله العظمی سیستانی با مدیران و اساتید بنیاد بین المللی امامت تحلیل شخصیت ایمانی حضرت عباس(علیه السلام) بر اساس زیارتنامه ایشان بررسی تاریخی حضور و شهادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) در مقتل های عاشورا بازتاب شهادت حضرت علی اصغر (علیه السلام) در تاریخ نگاری عاشورا عاشورا روز عید یا عزا؟ پژوهشی در چگونگی شهادت حضرت قاسم (علیه السلام) عبدالله بن حسن بن علی حضرت عبدالله بن حسن، بزرگمردی کوچک ناحیه مقدسه؛ خیلی دور خیلی نزدیک

اختتامیه اولین دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی روش پاسخ به شبهه و مناظره برگزار شد
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
شناسه : 9020
8
با همکاری پژوهشکده امامت بنیاد بین المللی امامت؛ اختتامیه اولین دوره آموزشی مقدماتی و تکمیلی روش پاسخ به شبهه و مناظره با همکاری پژوهشکده امامت بنیاد بین المللی امامت و جامعة الزهرا برگزار شد.
منبع : بنیاد بین المللی امامت
پ
پ

عرصه دفاع از امامت

در این نشست که همزمان با دهه مبارک کرامت برگزار شد به تبیین ضرورت برگزاری این دوره ها و اهداف کوتاه و بلند مدت پرداخت و گونه‌های ادامه همکاری در عرصه دفاع از امامت معرفی گردید.

تبیین صحیح و دقیق آموزه‌های امامتی

در ابتدا حجة الاسلام والمسلمين سيد علی احمدی مدیر گروه مناظرات و پاسخ به شبهات پژوهشكده امامت با تبیین اهمیت پاسخ به شبهات و روش‌های جدید و تاثیرگذار؛ مسئولیت اصلی امامت پژوهان را پاسخگویی در جامعه فعلی، دفاع از ولایت اهل بیت و تبیین صحیح و دقیق آموزه‌های امامتی معرفی کرد.
مدیر گروه مناظرات و پاسخ به شبهات پژوهشكده امامت برگزاری دوره‌ها که به تبیین اهداف ،و ضرورت این گونه دوره‌ها در جوامع علمی حوزوی و دانشگاهی پرداخته است، موفقیت آمیز خواندند. و از آمادگی این گروه برای برگزاری اینگونه دوره‌ها در مراکز علمی مختلف خبر دادند.

عرصه تبلیغ امامت

سپس معاون فرهنگی بنیاد بین المللی امامت حجة الاسلام والمسلمین سید حسن سبزواری،به شیوه‌های فعالیت معاونت فرهنگی در عرصه تبلیغ امامت و راه‌های ادامه همکاری شرکت کنندگان در این دوره با این معاونت پرداختند و از گونه‌های تبلیغی رسانه‌ای و نوشتاری خواهران استقبال کردند.
همچنین دبیر کارگروه مناظرات حجة الاسلام والمسلمین کریم مؤمنی به تبیین و ترسیم اهداف و برنامه‌های این کارگروه برای حضور در فضای مجازی و عرصه‌های حضوری برای دفاع از امامت پرداخت.
در پایان به همه شرکت کنندگان دوره مقدماتی و تکمیلی گواهینامه اتمام دوره اعطاء گردید.

 

اختتامیه دوره عبقات شناسی طلاب و نخبگان امامت پژوه هندوستان برگزار شد.

 

ششمین دوره آموزشی مقدماتی «روش پاسخگویی به شبهات و مناظره» برگزار می‌گردد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.