دوشنبه, ۲۸ اسفند , ۱۴۰۲ Monday, 18 March , 2024 ساعت ×
ثبت نام رشته امامت در سطح ۳ حوزه علمیه
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
شناسه : 577
12
مرکز تخصصی امام شناسی با همکاری بنیاد فرهنگی امامت برگزار می کند

مرکز تخصصی امام شناسی با همکاری بنیاد فرهنگی امامت، اولین دوره سطح ۳ امامت را در سال ۱۴۰۱ ثبت نام می کند. این مرکز با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی زید عزه، در سال ۱۳۹۹ با مجوز فعالیت آموزشی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در سطح ۳ و سطح ۴ در قم […]

پ
پ

مرکز تخصصی امام شناسی با همکاری بنیاد فرهنگی امامت، اولین دوره سطح ۳ امامت را در سال ۱۴۰۱ ثبت نام می کند.

این مرکز با مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی سبحانی زید عزه، در سال ۱۳۹۹ با مجوز فعالیت آموزشی از مرکز مدیریت حوزه های علمیه، در سطح ۳ و سطح ۴ در قم و شهرستان ها آغاز به فعالیت نموده و در سال های گذشته چندین دوره عمومی و تخصصی در حوزه دانشی امامت با همکاری دیگر مراکز در شهرستان ها برگزار نموده است؛ همچنین دو دوره تخصصی امامت با گرایش “امام شناسی” و یک دوره با گرایش “امامت تطبیقی” در سطح ۴ در قم در حال اجرا دارد.

مرکز تخصصی امام شناسی، با توجه به نیاز این رشته در سطح ۳ در قم،  در نظر دارد از بین متقاضیان دارای سطح ۲ حوزه و یا در حال تحصیل در این مقطع،  تعداد ۱۵ تا ۲۰ نفر طلبه پذیرش نماید. پذیرش این دوره از طریق مصاحبه علمی انجام پذیرد.

مدت زمان این دوره تخصصی، با توجه به دروس پیش نیاز و پایه و تخصصی حوزه دانشی امامت، سه سال تحصیلی می باشد که بعد از گذراندن واحدها و ارائه پایان نامه، مدرک معتبر حوزه در سطح۳ (معادل کارشناسی ارشد) کلام اسلامی به طلاب اعطا می گردد.

مزایا:

  • بهره مندی از اساتید برتر و امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب
  • حمایت مادی و معنوی از آثار علمی و پایان نامه های امامت پژوهان
  • اولویت همکاری در پروژه های علمی مرکز
  • کمک هزینه تحصیلی

با توجه به زیر مجموعه بودن این رشته در حوزه علمیه، ثبت نام از طریق سامانه سنجش و پذیرش حوزه های علمیه (نجاح) به آدرس paziresh.ismc.ir است که رشته های مختلف تخصصی سطح ۳ و سطح ۴ را به صورت یکپارچه ثبت نام می کنند. زمان ثبت نام نیز از ۲۰ اسفند شروع و تا ۳۱ اردیبشت ادامه خواهد داشت و شروع سال تحصیلی از مهر ۱۴۰۱ خواهد بود.

علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر می توانند به سایت مرکز به آدرس emamat.org و همچنین کانال این مرکز در ایتا به آدرس eitaa.com/MT_emamshenasi مراجعه فرمایند. جهت ثبت نام و مشاوره هم می توانند از طریق مراجعه به بنیاد فرهنگی امامت (خ شهیدین بهشتی و قدوسی) و یا تماس با شماره ۰۹۰۱۰۲۸۵۹۳۱ با آموزش مرکز تخصصی امام شناسی ارتباط برقرار نمایند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.