سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت ×
مصاحبه‌های دوره دوم سطح سه تخصصی امامت برگزار شد
۰۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
شناسه : 1546
4
خبر دوره دوم سطح سه تخصصی امامت در حوزه علمیه اصفهان با ثبت‌نام ۶۰ نفری طلاب سطوح عالی برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، ضمن اشاره به مصاحبه‌های دوره دوم سطح سه تخصصی امامت حوزه علمیه اصفهان، از همکاری اساتید مرکز تخصصی امام شناسی و انتخاب نفرات برتر این دوره خبر داد.
منبع : خبرگزاری حوزه
پ
پ

 

در حوزه علمیه اصفهان؛

دوره دوم سطح سه تخصصی امامت در حوزه علمیه اصفهان با ثبت‌نام ۶۰ نفری طلاب سطوح عالی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، ضمن اشاره به مصاحبه‌های دوره دوم سطح سه تخصصی امامت حوزه علمیه اصفهان، از همکاری اساتید مرکز تخصصی امام شناسی و انتخاب نفرات برتر این دوره خبر داد.

وی بابیان این‌که دوره‌های تخصصی امامت در حوزه اصفهان سابقه‌ای ۸ ساله دارد، اظهار داشت: دوره‌های متعدد آشنایی با امامت و دوره‌های تخصصی مبانی و تکمیلی این عرصه در موسسه امامت حوزه علمیه اصفهان و زیر نظر مرکز تخصصی امام شناسی برگزار شده است.

رئیس مرکز تخصصی امام شناسی در ادامه ضمن اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های تخصصی امامت، خاطرنشان کرد: تربیت طلاب فاضل و آشنا به مسائل امامت و مسلط به پاسخگویی به شبهات این عرصه، مهم‌ترین رسالت مرکز تخصصی امام شناسی در برگزاری دوره‌های تخصصی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی حوزه علمیه اصفهان را یکی از حوزه‌های عریق ایران و پیشگام در تبلیغ و ترویج معارف امامت اهل‌بیت علیهم‌السلام توصیف کرد و ابراز داشت: با تشکیل مجموعه امامت شناسی و امامت پژوهشی در حوزه اصفهان، رشد و توسعه آموزش‌ها امامت نیز گسترش پیدا کرد. امروز شاهد فضلایی هستیم که باقوت وارد عرصه امامت شده‌اند.

وی ثبت‌نام ۶۰ نفری طلاب سطوح عالی اصفهان برای حضور در دوره دوم سطح سه تخصصی امامت را مایه مباهات دانست و یادآور شد: تعداد شرکت‌کنندگان در تخصصی ناظر به مجوزهای اعطایی حوزه علمیه اصفهان که اشراف کاملی به برگزاری دوره دارند، مشخص خواهد شد.

متن خبر در خبرگزاری حوزه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.