پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
معرفی صفحات رسمی بنیاد بین‌المللی امامت
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
شناسه : 5978
8
اطلاعیه روابط عمومی بنیاد بین‌المللی امامت؛ «بنیاد بین المللی امامت» به غیر از پایگاه جامع امامت به آدرس Emamat.net  و Emamat.org و صفحاتی با آیدی @Emamat_net و @Emamat_IF در شبکه های اجتماعی، رسانه دیگری ندارد.
منبع : بنیاد بین‌المللی امامت
پ
پ

محضر اساتید، علما و فضلای حوزه علمیه دامت توفیقاتهم

سلام علیکم

چنان که مستحضرید، در سالیان اخیر گروهی از اساتید امامت‌پژوه با همکاری پژوهشگران و طلاب جوان، متعهد و فداکار نسبت به امر ولایت امیرالمومنین و اولاد طاهرینشان (علیهم السلام) در قالب مجموعه‌ای با نام «بنیاد بین المللی امامت» فعالیت گستره‌ای را در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی پایه‌گذاری کردند که خوشبختانه تاکنون با تأسیس مرکز تخصصی امام‌شناسی، پژوهشکده امامت و نیز راه اندازی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و انتشار سه نشریه تخصصی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، افق‌های بلندی را فراروی خود قرارداده است. چنان که از عنوان این موسسه برمی‌آید، این مجموعه حوزوی بدون وابستگی به هیچ شخص یا نهاد رسمی و غیر‌رسمی و با برخورداری از یک دهه تجربیات پیشین در عرصه فعالیت‌های علمی امامتی، چشم انداز گسترده‌تری را در افق‌های بین‌المللی پیش روی خود قرارداده است.

مع الاسف، عده ای سودجو با انتشار مطالبی موهن و مغایر با اهداف «بنیاد بین المللی امامت» با نام و نشان این مجموعه در صفحات اجتماعی، سبب به اشتباه افتادن و سردرگمی مخاطبان دغدغه‌مند شده و اعتراض‌هائی به محتوای این صفحات به بنیاد واصل شده است.

به همین مناسبت و بدین وسیله اعلام می‌داریم «بنیاد بین المللی امامت» به غیر از پایگاه جامع امامت به آدرس Emamat.net  و Emamat.org و صفحاتی با آیدی @Emamat_net و @Emamat_IF در شبکه های اجتماعی، رسانه دیگری ندارد و سایر صفحات که با نام یا آرم این مجموعه مشغول به فعالیت‌های سبک و تبلیغاتی هستند، زیر مجموعه این بنیاد نیستند.

لازم به ذکر است که این بنیاد توسط وزارت محترم ارشاد اسلامی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ثبت گردیده و دارای علامت تجاری (لوگو) ثبت شده است و تخلفات نسبت به آن از طریق پلیس فتا و دیگر مراجع قانونی قابل پیگیری خواهد بود.

انشاالله با عنایت همیشگی حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مسیر خدمتگزاری به آن آستان هموارتر و تلاش‌های مخالفان امامت بی اثر خواهد ماند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.